Kledingmerk Geddes&Gillmore stopt met de ‘Find Your G-spot-campagne’ op de landelijke zender Radio 538. De campagne stopt na diverse klachten van enkele tientallen mensen en bedreigingen bij het hoofdkantoor van Geddes&Gillmore in Breda. Het bedrijf zond ter promotie radiospotjes uit met de tekst ‘Find your G-spot’.
Luisteraars hadden moeite met de reclamespot van het internationale kledingmerk omdat deze verwijst naar het vrouwelijk geslachtsdeel. Het spotje zou kinderen aanzetten tot sex. Het bedrijf lanceerde de nieuwe campagne in Nederland in verband met de opening van diverse nieuwe winkels van het kledingmerk. [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Radio 538 wil klassiek
9 september 2003
2016 hoogste jaarcijfer ooit voor 538
24 januari 2017
Podcast Caz eerste in iTunes Top 100
25 juli 2006
Headlines uit de krant: dinsdag 5 april
4 april 2006
Contentdirecteur Remco van Leen ‘in goed overleg’ weg bij Talpa
28 september 2018
Luistercijfers sept – okt 2020, NPO Radio 2 nog nipt marktleider
24 november 2020