Publieke omroepen in week 46 best bekeken

De publieke omroepen behaalden in week 46 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 31,1 procent. De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,5 procent en de SBS zenders 18,7 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 31 procent, de zenders van RTL Nederland 27 procent en de SBS zenders 23.2 procent. In week 46 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 210,9 minuten.

Boer zoekt vrouw was, net als de week ervoor, het best bekeken programma in week 46 met 2,966 miljoen kijkers. De vriendschappelijke interland Nederland-Engeland van afgelopen vrijdag stond op nummer twee met 2,791 miljoen kijkers, gevolgd door de zondagse wedstrijden op Talpa met 2,664 miljoen. [Adformatie/Radio.NL]

Gerelateerde berichten