Veronica heeft de maand juni afgesloten met een marktaandeel van 6,8%, het hoogste dat de zender ooit in juni behaalde. Met 12,6% was SBS 6 in juni de tweede televisiezender van Nederland. NET 5 sloot de maand af met 7,1%, het beste juniresultaat sinds jaren. Gezamenlijk behaalden de drie SBS-zenders in juni een marktaandeel van 26,5% (20-49 jaar).
RTL Nederland heeft ook een uitstekende junimaand achter de rug. RTL eindigde de maand met een zenderaandeel van 30,6% in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar, een stijging van 2,6% ten opzichte van de maand mei. RTL Nederland noteerde haar beste maand juni sinds 2003 en wordt gevolgd door de SBS Groep met 27,1% en de Publieken met 20,8%.
RTL 4 haalde in de eigen doelgroep Boodschappers 20-49 jaar haar beste maandresultaat van 2007 met een zenderaandeel van 15,7%. RTL 5 bleef stabiel met een zenderaandeel van 10,4% in haar eigen doelgroep 20-34 jaar. RTL 7 registreerde een zenderaandeel van 6,5% in haar doelgroep Mannen 20-49 jaar, een stijging van 0,7% ten opzichte van de maand mei. [Radiowereld.NL]