City FM heeft besloten de verkoop van nonspot acties rond grote evenementen als de Classic Rock 1000 onder te brengen bij E Power Radio, zo meldt Adformatie. E Power Radio, waar momenteel ook Radio.NL nog steeds aan verbonden is, is de landelijke verkoopmaatschappij van City FM. Naar de regionale commerciële radiozender met edities in West Nederland en Noord Oost Nederland luisteren wekelijks in totaal ruim 400.000 personen, zo claimt het rockstation.
Het zou volgens cijfers van Intomart-GfK gaan om een groei van 50 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. “De concurrentie is enorm en is het afgelopen jaar alleen maar toegenomen. Het bewijst dat we door een consequent muziekbeleid en sterke acties onze luisteraars weten te boeien en binden. Om deze promoties te versterken willen wij partnerships met landelijke merken aangaan en E Power is voor ons in dat geval een logische keuze om met deze bedrijven in gesprek te gaan’, zo meldt Jean Kiekebosch, directeur van City FM. [Radio.NL/Adformatie]