Nederland 1 was in week 3 marktleider met een aandeel van 23,1 procent in het tijdvak 18.00 to 24.00 uur in de doelgroep 60jaar en ouder. RTL 4 was met 15,0 procent de tweede zender, gevolgd door SBS 6 met 12,3 procent. Het gezamemarktaandeel van de publieke zenders was 38,4 procent, RTL Nederland kwam met vier zenders uit op 27,1 procent en SBS Broadcasting (SBS6, Net5, Veronica) behaalde 20,7 procent.
Boer zoekt Vrouw (Extra) blijft een kijkcijferhit met 3.320.000 kijkers. Het programma was daarmee het best bekeken in week 3. Het NOS Journaal van zondag was tweede met 3.004.000 kijkers, gevolgd door Studio Sport Eredivisie met 2.973.000 kijkers. De zondagavond op Nederland 1 blijkt sowieso erg populair, want Reünie was vierde met 2.533.000 kijkers volgens Stichting Kijkonderzoek. [Adformatie/Radio.NL]