Nederland 1 behaalde een marktaandeel van 21,1 procent in week 13 in het tijdvak 18.00 tot 24.00 in de doelgroep 6 jaar en ouder en was daarmee wederom marktleider. RTL 4 scoorde goed met een aandeel van 16,7 procent en ook SBS 6 haalde een hoger marktaandeel: 13,2 procent. De publieke zenders hadden samen een marktaandeel van 35,5, de vier zenders van RTL kwamen uit op 28,9 en de drie SBS-zenders scoorden 22,8 procent.
Best bekeken programma van de week was de voetbalinterland Nederland-Schotland op SBS 6 met 2.863.000 kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op zondag was tweede met 2.546.000 en Bananasplit derde met 2.332.000 kijkers volgens Stichting Kijkonderzoek.
De publieke omroepen behaalden in week 13 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 32.9%. De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 26.0% en de SBS zenders 19.3%. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 35.5%, de zenders van RTL Nederland 28.8% en de SBS zenders 22.8%. In week 13 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 190.0 minuten. [Adformatie/Radio.NL]