SBS6 gaat een uur lang reclame uitzenden

SBS 6 telt in een speciale aflevering van het programma ‘De 25 …’ af naar de leukste reclamespot van Centraal Beheer Achmea, die dit jaar haar honderdste verjaardag viert. De kijker krijgt zondag (27 september) vanaf 19.00 uur een uur lang achter elkaar reclame te zien. De verzekeraar voert met haar ‘Even Apeldoorn bellen’-slogan de langstlopende reclamecampagne van Nederland. Voor SBS is dat een rede om deze tv-reclames op een rijtje te zetten.

Dankzij de jarenlange campagne kent bijna iedereen in Nederland de commercials van de verzekeringsmaatschappij. De pay-off ‘Even Apeldoorn bellen’ wordt dan ook meestal in één adem genoemd met de verzekeraar uit Apeldoorn. Dit resulteerde onder andere in drie Gouden Loeki’s, de belangrijkste Nederlandse publieksprijs voor tv-commercials.

Ellemieke Vermolen presenteert als vanouds ook deze speciale uitzending van De 25 … en ze telt samen met de kijker af naar de leukste reclamespot van de verzekeringsmaatschappij. Alle 49 commercials zijn overigens al te bekijken op Centraalbeheer.nl. Op zondag 27 september vanaf 19.00 uur wordt duidelijk welke commercial de meeste indruk heeft gemaakt bij het Nederlandse publiek. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten