Barbie heeft ruim zeshonderdduizend kijkers getrokken met haar nieuwe realitysoap. De zwangere Samantha de Jong, beter bekend als Barbie uit Oh Oh Cherso, laat zich voor Barbie’s Bruiloft volgen door RTL 5 in aanloop naar haar huwelijk. Naar de start keken dinsdag 664 duizend kijkers, blijkt uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek.
Barbie rekent af met Gigi Ravelli. De Goede Tijden, Slechte Tijden-actrice presenteert sinds dinsdag de datingshow Daten in het Donker op Net 5. Het programma is met slechts 77 duizend kijkers vooralsnog een flop. Naar Nederlandse Hollywood Vrouwen, dat na Daten in het Donker werd uitgezonden, keken meer mensen. De eerste aflevering van het tweede seizoen trok 192 duizend kijkers.
Toch legt ook dat programma het af tegen RTL 5, waar Eddy Zoëys nieuwe show Weddingcrasher voor het eerst werd uitgezonden. Zoëy trok 472 duizend kijkers. Opgelicht trok dinsdagavond de meeste kijkers: ruim 1,8 miljoen. Het programma wordt gevolgd door Goede Tijden, Slechte Tijden en het achtuurjournaal. [Novum/RadioWereld.NL]