TLC en Discovery Channel verbreken kijkcijferrecords

Met een all day marktaandeel van 4,4% binnen de doelgroep vrouw 20-49 heeft TLC de beste novembermaand ooit gescoord. Ook Discovery Channel behaalde de beste maand november ooit in prime time met een marktaandeel van 2,6%.

Op de vrouwenzender TLC ging het programma ‘Op De Ambulance Met..’ in premiere met de hoogste score ooit voor een lokale productie, bijna 120.000 kijkers (6+). De maand november leverde meer mooie cijfers op voor TLC. In prime time behaalde de zender een marktaandeel van 1,9% en ook dit is de beste score ooit in november. Op vrouw 20-49 werd een gemiddeld maandbereik van 56,8% behaald, wat het hoogste gemiddeld maandbereik van 2014 is.

Discovery
‘What Happened Next’ trok op zaterdag 16 november 260.604 kijkers (6+). Daarmee is het het best bekeken programma ooit voor Discovery Channel. Naar het lokale programma ‘How Do They Do It met Joep van Deudekom’ keken op diezelfde dag 225.754 mensen, wat niet alleen een nieuw record is voor het programma, maar ook de hoogste score voor een lokaal programma. ‘Wheeler Dealers’ veroverde tevens een plek in de top 10 best bekeken programma’s van Discovery Channel. Het programma werd bekeken door 213.993 kijkers. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten