Niet alleen met Radio 10 gaat het erg goed. Ook het zusterstation 100%NL scoort steeds meer luisteraars. Volgens de meest recente luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek in mei-juni, is het marktaandeel van 100%NL bij de vrouwelijke luisteraars gestegen naar 5%. (doelgroep Vrouwen 20 tot 49 jaar). Vorig jaar was dit marktaandeel nog 4,5% in dezelfde periode.
Algemeen Directeur Carlo de Boer van 100%NL: “De Nederlandse popmuziek blijft ook tijdens de vakantie populair en dit zien wij terug in de luistercijfers van 100% NL. Ondanks dat de zomerperiode is toegeslagen, hebben we er in mei-juni toch weer meer luisteraars bij gekregen.
De vrouwelijke luisteraars kiezen steeds meer voor 100%NL hits als ‘Parijs’ van Kenny B en ‘Riddles’ van Kensington, maar ook voor de nieuwste muziek van Mr Probz, Nielson, Guus Meeuwis en Nick & Simon. En voor die gevarieerde muziekmix zit je natuurlijk goed bij 100%NL.” [Radiowereld.NL]