Het marktaandeel van Radio Veronica in de periode jan-feb’16 is in commercieel interessante doelgroepen gestegen ten opzichte van dezelfde meetperiode vorig jaar. Zo steeg het marktaandeel in de doelgroep 20-49 jaar afgelopen maand van 5,8% naar 6,6%.
In de doelgroep Man 20-49 jaar steeg het aandeel van 7,4% naar 9,1% en in de kerndoelgroep Man 35-49 jaar van 7,9% naar 11,0%. Hiermee is Radio Veronica in deze mannelijke doelgroepen op dit moment het snelst groeiende radiostation van Nederland. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers..
‘We zijn op de goede weg met Radio Veronica‘
Erik de Zwart, Station Director en deejay bij Radio Veronica: ”De maand december zorgt vaak voor een vertekening in de luistercijfers door alle grote radio-events rondom de feestdagen. Nu deze maand niet meer in de meting zit, zien we dat de stijgende lijn van ons marktaandeel in de doelgroepen voortzet.
We zijn op de goede weg met Radio Veronica en dat wordt bevestigd door de ontwikkeling in de luistercijfers.” [Radiowereld.NL]