KPN Mobiel wint radiocommercial-verkiezing februari 2016

De radiocommercial ‘Final Countdown’ van KPN Mobiel met een Spotify-aanbieding is door het Nederlands publiek als beste beoordeeld in de maand februari. Dit levert KPN een nominatie op voor de publieksprijs van de RAB Radio Advertising Awards die op 28 juni 2016 wordt uitgereikt.

KPN Mobiel wint radiocommercial-verkiezing februari 2016 De radiocommercial start met een intro van 12 seconden waarin we een man het lied Final Countdown horen neuriën.

Hierop volgt een eenvoudige boodschap: een Spotify-kortingsaanbieding bij een KPN Mobiel-abonnement.

Voor meer informatie wordt de consument verwezen naar de website van KPN.

RAB Radio Advertising Awards publieksprijs
Het RAB (Radio Advies Bureau) organiseert op 28 juni 2016 de uitreiking van de Radio Advertising Awards waarbij de publieksprijs een van de awards is. Voor deze prijs worden tien voorrondes gehouden waarin steeds tien radiocommercials worden beoordeeld. Bol.com, Unox Knaks, Stop heling, Wordookdonor.nl, Unox rookworst, BOB en Vodafone zijn al genomineerd (en nu KPN).

In de komende maanden worden de laatste twee genomineerden gekozen. Deze maand hebben slecht 628 mensen meegedaan in de doelgroep 13 tot 64 jaar tussen 11 en 18 maart via marktonderzoeksbureau Ruigrok NetPanel in opdracht van RAB. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten