Marktaandeel Slam in doelgroep 20 tot 49 jaar stijgt 32% in 1 jaar

De luistercijfers van het landelijke radiostation Slam blijven ook stijgen. Het marktaandeel bij luisteraars tussen 20 en 49 jaar is in 1 jaar tijd met 32% gestegen. Het marktaandeel in deze doelgroep stijgt van 2,5% in 2016 naar 3,3% in 2017. In de doelgroep 10+ stijgt het van 1,9 naar 2,0%. Een jaar geleden stond het marktaandeel ook op 2,0%.

Marktaandeel Slam in doelgroep 20 tot 49 jaar stijgt 32% in 1 jaar Algemeen Directeur Carlo de Boer van Slam!: “Slam groeit hard. De dance-pop muziek wordt steeds populairder en dat zien we terug in onze luistercijfers.

Ook timmeren we opvallend aan de weg, zo bouwen we volgende week een feestje op de radio met de Bij Igmarathon. Dit omdat ons avondprogramma ‘Bij Igmar’ meer dan 100.000 subscribers mocht realiseren op het Youtube kanaal.  Er gebeurt van alles met Slam! en het is fantastisch om dat terug te zien in deze mooie luistercijfers.” [Radiowereld.NL]