1 miljoen YouTube-abonnees voor Slam

Het landelijke radiostation Slam is de magische grens van 1 miljoen abonnees op YouTube gepasseerd. Daarmee heeft de zender hier online het grootste bereik ten opzichte van alle andere Nederlandse radiostations.

1 miljoen YouTube-abonnees voor Slam Slam beschikt op YouTube over drie eigen kanalen. Dit zijn; Slam Music, Slam Radio en Slam Series.

Online series als Bram in de Buurt, De Mensenmening en Statements dragen bij aan de online populariteit van de radiozender.

Alle content wordt in huis bedacht én geproduceerd, van de Slam MixMarathon XXL tijdens ADE tot aan de distrack waar Bram Krikke de radiowereld roast.

Best bekeken serie in Nederland
De groei naar 1 miljoen subscribers is te danken aan de series die de zender de afgelopen jaren heeft geproduceerd. Statements, de serie die wordt gepresenteerd door Amber Delil, Bram Krikke en Willie Wartaal was het afgelopen jaar met ruim 7 miljoen views één van de best bekeken YouTube series in Nederland.

Een extra boost kwam bij het Slam Quarantaine Festival vandaan, het online festival dat de radiozender de hele maand april organiseerde. De verschillende edities van het festival waren te horen op radio en te zien op Slam TV én het Slam Music kanaal op YouTube.

Op het Slam radio kanaal zijn iedere week de beste fragmenten uit de studio én van maandag tot en met donderdag een livestream van Club Ondersteboven te zien, het radioprogramma van Bram Krikke en Tom van der Weerd. [Radiowereld.NL]