De Stereoheads campagne van Radio 538 is bekroond met een SAN Accent. De communicatievakprijs werd donderdagavond uitgereikt tijdens het SAN gala in Studio 21 in Hilversum. De campagne van Radio 538 – in samenwerking gemaakt met BSUR – won een SAN Accent in de categorie Vrije Tijd.
De Stereoheads campagne doelstelling: verankeren van het marktleiderschap en versterken van het jongensachtige, rebelse imago van Radio 538. De doelgroep: levensgenieters die gek zijn op muziek, met de focus op mannen van 20 tot en met 34 jaar. Het concept: de Stereoheads belichamen strakke beats, energie en humor van Radio 538. Ze brengen radio dichterbij en laten je Radio 538 ook buiten de ether ervaren.
SAN Accenten zijn de enige communicatieprijzen van adverteerders voor adverteerders. Stichting Adverteerdersjury Nederland reikt ze jaarlijks uit. In de juryteams zit een groot aantal marketing- en communicatieprofessionals. [Radiowereld.NL]