De publieke omroepen behaalden gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 37%. Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (15%), door Journaal 20.00 uur, Netwerk, Tussen kunst en kitsch en In de clinch. TV2 haalde het hoogste marktaandeel op woensdagavond (27%), door de verslagen van de wedstrijden in de Champions League. Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op donderdagavond (21%), door het verslag van de wedstrijd Ajax – Real Mallorca.
RTL 4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 16%, RTL 5: 3%, Veronica: 13%, SBS 6: 9%, Net 5: 3% en Fox 8: 2%. Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP. (Medianed / NOS)
Gerelateerde berichten
Column Patrick Kicken: Kavelswitch
23 november 2018
Komkommer-nieuws op Dinsdag 7 Augustus 2001
7 augustus 2001
NMO Luisteronderzoek week 38-2024: NPO Radio 2 is marktleider
25 september 2024
Roland Snoeijer naar Talpa Media Groep
6 februari 2007
VERONICA’S MUZIEKSPECIAL
6 oktober 1999