De publieke omroepen behaalden in week 22 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34.9%. · Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (19%), door o.m. ‘Spoorloos’ en ‘Zo vader, zo zoon’ ·
TV2 haalde het hoogste marktaandeel op woensdag (27%) met Servette – Nederland. · Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op zaterdagavond (19%), door o.m. ‘Oppassen’ en ‘Kopspijkers’.
RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 14%, RTL5: 7%, Veronica: 7%, SBS6: 11%, Net5: 5% en Fox8: 3%.
Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP. (NOS)
Gerelateerde berichten
Kort media nieuws: woensdag 12 maart 2003
12 maart 2003
Uitzending Radio Veronica trekt tienduizend bezoekers
2 september 1999
SBS6 in week 2 marktleider
17 januari 2006
NMO Luisteronderzoek week 05-2025: NPO Radio 2 is marktleider
5 februari 2025
Luistercijfers periode september – oktober 2013
19 november 2013