De formatwijziging van City FM, van pop/rock naar classic rock, lijkt het station geen windeieren te leggen. Het station is optimistisch over de toekomst nu de luistercijfers van het station flink zijn gestegen sinds de zender de concurrentie aanging met Arrow Rock Radio, dat overigens alleen via de kabel en via AM 675 is te beluisteren.
In de doelgroep 20-49 laat de zender een flinke stijging zien in Zuid-Holland: van ruim 1 naar drie procent marktaandeel. In Noord-Holland groeide de zender licht tot net boven de drie procent marktaandeel. Onder alle luisteraars staat het station nu op twee procent marktaandeel in Noord-Holland; in Zuid-Holland zit het station rond de 1,5 procent (was circa 1,5 en minder dan 1 procent, respectievelijk).
Positief punt voor de zender is dat het format vooral scoort onder hogeropgeleiden en de sociale klassen A en B1. Dit zijn voor adverteerders aantrekkelijke doelgroepen, aangezien dit de ‘rijkste’ 40 procent van de bevolking is. [MvD]