Nederland 1 was in week 33 marktleider op televisie in het tijdvak 18.00 tot 24.00 uur in de doelgroep 6+ met een aandeel van 18,7 procent. Nederland 2 had 7,2 en Nederland 3 5,4 procent. RTL4 scoorde 12,6, RTL5 kwam uit op 5,8 procent en RTL7 scoorde 5,5. RTL8 behaalde in zijn eerste weekend een aandeel van 1,0 procent. SBS6 had een aandeel van 13,6, Net5 had 4,9 procent en Veronica 6,2. Tien had in zijn laatste week een marktaandeel van 2,9 procent.
De voetbalwedstrijd Ajax-Slavia Praag was het best bekeken programma van de week met 1,724 miljoen kijkers. Hart van Nederland had 1,545 miljoen kijkers, Villa Felderhof 1,423 miljoen, Dag Lieve Mensen 1,399 miljoen en Nederland te koop met 1,353 miljoen kijkers. [Adformatie/Radio.NL]
Gerelateerde berichten
Remko van Westerloo programmadirecteur bij Talpa
3 november 2004
Skyradio Group is geen marktleider meer
16 januari 2012
Veeeeeel kort media nieuws
24 januari 2000
DTM-race Zandvoort live op internet
27 augustus 2005
Veronica-nieuwslezer Jos van Vliet overleden
15 mei 2013
Luistercijfers 20-49jaar: Qmusic doorbreekt grens van 20%
22 december 2020