Nederland 1 was in week 15 marktleider op televisie in het tijdvak 18.00 tot 24.00 uur in de doelgroep 6 jaar en ouder met een aandeel van 19,1 procent. Nederland 2 had 6,8 procent en Nederland 3 11,1 procent. RTL4 scoorde 15,8 procent, RTL5 kwam uit op 5,8, RTL7 scoorde 4,6 en RTL8 2,2 procent. SBS6 had een aandeel van 11,7 procent, Net5 had 5,6 procent en Veronica 4,7.
Het Journaal van 20.00 uur op zondag was het best bekeken programma van de week met 2,042 miljoen kijkers. Radar had 1,986 miljoen kijkers, RTL Voetbal Eredivisie 1,959 miljoen, Memories 1,782 miljoen en PSV-Fiorentina 1,639 miljoen. [Adformatie/Radio.NL]
Gerelateerde berichten
V-Ventures trekt ook stekker uit V-Academy
12 december 2011
Kort media nieuws: vrijdag 22 maart 2002
22 maart 2002
Hendrik Bull Verweij overleden [Update]
19 februari 2010
SLAM! Update: Win een reis naar Gambia
7 maart 2005
RTL4 marktleider in week 4
1 februari 2005