De tv-zender 24Kitchen heeft de prijzen voor beste en populairste Website van het Jaar 2014 gekregen. Vorig jaar won 24Kitchen.nl al de prijs in de categorie Eten & Drinken en dit jaar in de nieuwe categorie Media. De verkiezing wordt jaarlijks georganiseerd door MetrixLab in samenwerking met Emerce.
Het publiek mag elk jaar genomineerde websites beoordelen in 23 verschillende categorieën. Per categorie zijn er twee prijzen: de populairste (grootste aantal stemmen) en de beste website (hoogste waardering voor inhoud, navigatie en ontwerp).
24Kitchen heeft voor de derde keer op rij beide prijzen gewonnen en nam het dit jaar op tegen onder andere Radio 538, Radar, NPO, Powned en Voetbal International. [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Happy Radio zet 1 sept. zenders aan op nieuwe frequenties
21 augustus 2002
Radiostations strijden om beste buitenreclame
27 maart 2007
538 brengt live verslag uit van Tomorrowland
16 juli 2018
538 Report
27 augustus 2001
COMMERCIËLE RADIO’S MET LINK UP PROBLEMEN
18 april 2000