De publieke omroepen behaalden gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 37%. Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (15%), door Journaal 20.00 uur, Netwerk, Tussen kunst en kitsch en In de clinch. TV2 haalde het hoogste marktaandeel op woensdagavond (27%), door de verslagen van de wedstrijden in de Champions League. Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op donderdagavond (21%), door het verslag van de wedstrijd Ajax – Real Mallorca.
RTL 4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 16%, RTL 5: 3%, Veronica: 13%, SBS 6: 9%, Net 5: 3% en Fox 8: 2%. Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP. (Medianed / NOS)
Gerelateerde berichten
Headlines uit de krant: woensdag 10 januari
10 januari 2007
Publieke omroep heeft veel vers bloed nodig
3 februari 2004
Kort media nieuws: dinsdag 22 april 2003
22 april 2003
Nieuw muziekprogramma op Veronica TV met JKidV
24 augustus 2004
Kort media nieuws: donderdag 14 maart 2002
14 maart 2002
Bommeldingen bij Radio Veronica
22 februari 2013