De publieke omroepen behaalden gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 37%. Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (15%), door Journaal 20.00 uur, Netwerk, Tussen kunst en kitsch en In de clinch. TV2 haalde het hoogste marktaandeel op woensdagavond (27%), door de verslagen van de wedstrijden in de Champions League. Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op donderdagavond (21%), door het verslag van de wedstrijd Ajax – Real Mallorca.
RTL 4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 16%, RTL 5: 3%, Veronica: 13%, SBS 6: 9%, Net 5: 3% en Fox 8: 2%. Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP. (Medianed / NOS)
Gerelateerde berichten
Veronica geeft jaar lang gratis wonen weg
20 maart 2006
Daniël Dekker te gast bij Insite
7 februari 2008
Publieke zenders samen op 38,4 procent
19 juli 2005
Ferry Maat vanaf volgende week op KX Radio
20 oktober 2011
Het Radio.NL maandoverzicht van februari 2008
6 maart 2008
Giel Beelen houdt zijn mond dicht en laat fans in het ongewis
27 augustus 2017