De publieke omroepen behaalden in week 22 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34.9%. · Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (19%), door o.m. ‘Spoorloos’ en ‘Zo vader, zo zoon’ ·
TV2 haalde het hoogste marktaandeel op woensdag (27%) met Servette – Nederland. · Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op zaterdagavond (19%), door o.m. ‘Oppassen’ en ‘Kopspijkers’.
RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 14%, RTL5: 7%, Veronica: 7%, SBS6: 11%, Net5: 5% en Fox8: 3%.
Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP. (NOS)
Gerelateerde berichten
Sinterklaaslied bestormt hitlijsten na oproep Patrick Kicken
25 oktober 2013
VERTREK GLORIE WAKKERT ONRUST BIJ HMG AAN
18 december 1999
Laatste uitzending Big Brother bestrijkt hele avond
22 december 1999
Bevestigd: Jeroen van Inkel gaat naar Radio 5
17 november 2017