De publieke omroepen behaalden in week 22 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34.9%. · Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (19%), door o.m. ‘Spoorloos’ en ‘Zo vader, zo zoon’ ·
TV2 haalde het hoogste marktaandeel op woensdag (27%) met Servette – Nederland. · Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op zaterdagavond (19%), door o.m. ‘Oppassen’ en ‘Kopspijkers’.
RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 14%, RTL5: 7%, Veronica: 7%, SBS6: 11%, Net5: 5% en Fox8: 3%.
Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP. (NOS)
Gerelateerde berichten
V-Radio van Veronica bestaat vijf jaar
12 mei 2011
John de Mol stuurt aan op botsing met Sanoma
13 december 2013
Snipperhit vanaf maandag terug op Radio Veronica
26 juni 2019
Bouw: Commerciële radiozenders mogen op FM blijven
21 maart 2001
Headlines uit de krant: woensdag 13 februari
13 februari 2008
Headlines uit de krant: dinsdag 27 november
27 november 2007