De publieke omroepen behaalden in week 24 (vorige week) gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 65 pct.
Dat blijkt uit cijfers van het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart. Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op woensdagavond (9 pct) door onder meer het benefietconcert voor de slachtoffers van de vuurwerkramp in Enschede.
TV2 haalde het hoogste marktaandeel op vrijdagavond (72 pct) door het verslag van de EK-wedstrijd Nederland-Denemarken en het aansluitende ‘Huis van Oranje’.
RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 7 pct, RTL5 4 pct, Veronica 3 pct, SBS6 6 pct, Net 5 3 pct en Fox 2 pct. (Adformatie)
Gerelateerde berichten
SBS 6 komt met eigen versie van Big Brother
25 september 1999
Kicken op lokale omroep Zuid FM
30 augustus 2006
Top 100 op Radio Extra Gold van diverse jaren
21 december 2010
NMO Luisteronderzoek week 15-2025: Qmusic is marktleider
16 april 2025
Zondag in mediaprogramma Antenne 2
23 juli 2004
TV10 blijft in handen van het Amerikaanse Fox
26 juni 1998