De publieke omroepen behaalden in week 24 (vorige week) gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 65 pct.
Dat blijkt uit cijfers van het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart. Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op woensdagavond (9 pct) door onder meer het benefietconcert voor de slachtoffers van de vuurwerkramp in Enschede.
TV2 haalde het hoogste marktaandeel op vrijdagavond (72 pct) door het verslag van de EK-wedstrijd Nederland-Denemarken en het aansluitende ‘Huis van Oranje’.
RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 7 pct, RTL5 4 pct, Veronica 3 pct, SBS6 6 pct, Net 5 3 pct en Fox 2 pct. (Adformatie)
Gerelateerde berichten
Grand Prix Radio dit weekend in de ether in Spa België
29 augustus 2019
Update Radio.NL dossier Buitenreclame
11 januari 2016
Ex-Idol Maud krijgt eigen televisieprogramma
22 oktober 2007
ONM nog twee jaar te zien op BNN
31 augustus 2007
Radio Veronica herhaalt de hele week de Top 750 uit jaren 90
23 oktober 2013
KORT NIEUWS OP woensdag 28 MAART 2001
28 maart 2001