Veronica Magazine start 4 september een grote televisiecampagne. Een commercial op de STER, RTL 4, RTL 5, Veronica, Net 5, SBS 6, Fox en TMF moeten volgens commercieel manager Marlene Wickel het merk bestendigen.
Volgens Wickel moet de campagne Never grow up (al eerder waar te nemen via radio, buitenreclame en print) niet worden gezien als een antwoord op de restyling van een aantal andere omroepbladen. We zijn al jarenlang het grootste weekblad van Nederland en het is goed om regelmatig te laten zien dat je alive and kicking bent˜. De campagne, ontwikkeld door Van Walbeek Etcetera, benadrukt dat Veronica Magazine meer is dan een programmablad. (M)
Gerelateerde berichten
Downtown Café maandag weer live op KX Radio
12 oktober 2009
Robert Jensen krijgt eigen entertainmentprogramma
12 maart 2010
Headlines uit de krant: donderdag 29 maart (2)
29 maart 2007
Linda de Mol geeft Ron Brandsteder het nakijken
12 december 2010
Kort media nieuws: dinsdag 13 mei 2003
13 mei 2003