‘G.J. Dröge Doet Boodschappen’, vanaf zondag 4 februari om 20.30 uur op NET 5.
Over de hele wereld worden er jaarlijks tienduizenden uitgezonden, commercials. Het succes van de vorig jaar gehouden tentoonstelling ‘Reclamehelden’ in de Beurs van Berlage toonde aan dat het Nederlandse publiek, door de bank genomen, deze commerciële uitingen op televisie prachtig vindt. Wie kent ze niet Petje Pitamientje, Japie Kingcorn, De olifant van Rollo, het rood-groene ijsje van Motta, Peer Mascini en de koeien van Melkunie, de vrienden van Amstel, de Dommelsch reclame waarin twee archeologen een schedel vinden met een bierdop vriendelijk gebit, de jongen die twee bekende Nederlandse strafpleiters aanrijdt: een zaak voor Centraal Beheer.
Gert-Jan Dröge (bekend van de boodschappen van Royal Club) presenteert op geheel eigen wijze het programma ‘G.J. Dröge Doet Boodschappen’. De TV kijker krijgt in een half uur de meest hilarische, spraakmakende en bijzondere internationale televisiecommercials te zien. (NET5)