De restyling van de informatieve site Text.nl is vanaf NU een feit. Uiterlijke veranderingen, handige links naar andere sites, nieuwe commerciële mogelijkheden en snellere toegang tot informatie zijn de voordelen voor zowel de kijker/bezoeker als de adverteerder.
De herkenbaarheid is sterk vergroot, doordat het uiterlijk van de site vanaf 19 februari 2001 is uitgevoerd in de kleuren van de HMG-zenders. Tevens zijn op de site handige links te vinden naar de andere sites van de Holland Media Groep (HMG). Het plaatsen van banners en allerlei vormen van sponsoring behoren tot de commerciële mogelijkheden. Er kan op een specifiek interessegebied geadverteerd worden, waardoor een optimaal bereik van een doelgroep mogelijk is.
De voordelen van Text op Internet gelden natuurlijk niet alleen voor de adverteerder. De bezoeker ervaart een veel kortere wachttijd en krijgt in een oogopslag een overzicht van alle subpagina’s.
Bovendien zijn de textpagina’s van RTL. 4, RTL. 5 en VERONICA snel toegankelijk, zonder van site te hoeven verwisselen. Door www.text.nl wordt het bereik van Text vergroot. Text kan nu niet meer alleen op TV, maar ook via Internet bekeken worden. Vooral op het werk is dit voor veel mensen een uitkomst. (HMG-Persdienst / Bernie Hoevenaars)