Fox8, de zender die deel is gaan uitmaken van de SBS Groep, heet vanaf 1 mei V8. Deze dagen informeert SBS mediabureaus en adverteerders over de nieuwe naam.
Het zou ondanks deze activiteiten nog om een werktitel gaan. Opvallend is dat het cijfer acht in het logo, gekanteld, VOO te zien geeft, een link naar de Vereniging Veronica, die binnenkort formeel toetreedt tot de SBS Groep. Kernwoorden bij V8 zijn: eigenzinnig, avontuurlijk, jong, rebels, sexy en cool. V8 richt zich op de doelgroep 15-25 jaar met in eerste instantie veel films. Pas in fase 2, vanaf september, wordt daar nieuw Nederlands product aan toegevoegd.
Alle Fox programma’s zijn vooralsnog uit de programmaschema’s verdwenen. (Adformatie)
Gerelateerde berichten
Headlines uit de krant: donderdag 17 juli 2008
17 juli 2008
Noorderlingen luisteren het langst naar Radio Continu
20 februari 2013
Directie Skyradio Group wordt uitgedund
13 juli 2009
Talpa gaat samenwerken met stichting TV Academy
16 juli 2019
Zo begon Veronica Inside in de ochtend (audio)
2 november 2020
Erik de Zwart te gast in Insite op V-Radio
23 januari 2008