De (grote) commerciële omroepen behaalden in week 40 opgeteld een marktaandeel van 43,3 procent, de publieke zenders hadden gezamenlijk 35,1 procent.
Marktleider RTL4 scoorde 16,2, RTL5 4,5 en Yorin 5,1 procent. SBS6 had 9,5 procent, Net5 5,3 en Veronica 2,7.
De Studio Sport-uitzending van gisteravond 19.00 uur was het best bekeken programma met ruim 3,3 miljoen kijkers, gevolgd door Kopspijkers met 2,75 miljoen kijkers, Ajax-Club Brugge met 2,6 miljoen, Baantjer met bijna 2,5 miljoen en Spoorloos met 2,4 miljoen kijkers. De Peter R. de Vries uitzending over het verleden van Mabel Wisse Smit staat met 1,7 miljoen kijkers op een tiende stek. [Adformatie]
Gerelateerde berichten
Kort media nieuws uit de krant: vrijdag 3 jan 2003 [Deel 2]
3 januari 2003
De Mol volgt mensen met verstandelijke beperking
5 maart 2009
Kort media nieuws: dinsdag 12 november 2002
12 november 2002
Hans Schwarz van BNN naar NPO
24 juli 2008
‘Verkocht Yorin FM gaat Hitradio Veronica heten’
4 januari 2006
Radio 10 opnieuw groter dan Radio Veronica
21 oktober 2014