Commerciële tv-zenders op 43,8 procent

De commerciële tv-zenders hadden in week 10 opgeteld een aandeel van 43,8 procent. De publieke omroepen hadden gezamenlijk 33,4 procent.

HMG kwam uit op 25,9 procent. RTL4 scoorde 17,3, RTL5 4,4 en Yorin 4,2 procent. SBS6 met 11,0, Net5 3,8 en Veronica met 3,1 procent bracht het aandeel van de SBS-zenders op 17,9.
Best bekeken programma was Studio Sport van gisteravond 19.00 uur met bijna 3,3 miljoen kijkers. Naar PSV-Perugia keken 2,5 miljoen mensen. De nummer 3 was GTST (maandag) met ruim 2,3 miljoen, gevolgd door Idols met eveneens 2,3 miljoen en het 20.00 uur Journaal van gisteren met bijna 2,3 miljoen kijkers. [Adfo/Radio.NL]