De SBS-groep (SBS 6, NET 5 en Veronica) is in juni voor het eerst in haar bestaan marktleider in Nederland. De drie zenders van SBS Broadcasting scoorden samen een recordmarktaandeel van 27,8 procent in de doelgroep 20 tot 49 jaar.
Het succes in juni van de SBS-groep was voor een belangrijk deel te danken aan Veronica, dat met een marktaandeel van 6,6 % de beste maand ooit achter de rug heeft. In de doelgroep mannen tussen 20 en 34 jaar was het marktaandeel 9,2 procent bij Veronica. SBS 6 had met 14,5 procent de op één na beste junimaand ooit. NET 5 scoort in juni in de primaire doelgroep van vrouwen van 20 tot 34 jaar eveneens 9,2%. [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Robbie Williams opent ‘Veronica muziekmaand’
26 oktober 2005
John de Mol raakt in een isolement [Update]
21 december 2006
Luistercijfers periode maart – april 2011
26 mei 2011
Luistercijfers 20-49 jaar: Radio 538 slaat aanval Qmusic af
19 november 2019
Patrick Kicken in het weekend bij Veronica
27 juli 2008
Het Algemeen Dagblad berichtte afgelopen week dat …
8 april 1999