De drie televisiezenders van de SBS-groep (NET 5, SBS 6 en Veronica) hebben gedurende de maand februari stand gehouden tegenover de zware concurrentie van de Olympische Spelen. SBS sloot de maand februari af met een marktaandeel van 21,9% in de doelgroep 20-49 jaar. Dit is 0,9% lager dan verleden jaar toen er geen Olympische Spelen waren.
De zender Veronica sloot de maand 0,4% hoger af dan verleden jaar. Veronica haalde een marktaandeel van 5,4% (20-49). [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Candlelight 10 jaar op Sky Radio
10 februari 2002
Nieuwe ochtendshow op Fresh FM
24 augustus 2005
Unico Glorie geen commercieel directeur HMG. Unico…
21 januari 1999
Zeezender geschiedenis op Radio 227
25 augustus 2004
Nieuw 6 uur liedje voor Coen & Sander (audio)
2 oktober 2019
Column: Radio 192, is dat wel zo’n goed idee?
2 juli 2001