Nederland 1 was in week 46 marktleider op televisie in et tijdvak 18.00 tot en met 24.00 uur in de doelgroep 6 jaar en ouder met een aandeel van 19,6 procent. Nederland 2 had 6,3 en Nederland 3 9,8 procent. RTL4 scoorde 15,6 procent, RTL5 kwam uit op 5,9, RTL7 scoorde 4,6 en RTL8 2,3 procent. SBS6 had een aandeel van 10,9 procent, Net5 had 5,4 procent en Veronica 4,6.
RTL Voetbal Eredivisie op zondag was met 2,413 miljoen kijkers het best bekeken programma van de week. Mooi Weer De Leeuw had 2,001 miljoen kijkers, gevolgd door Radar met 1,992 miljoen. Memories was goed voor 1,850 miljoen kijkers en Het Journaal van 20.00 uur op maandag werd bekeken door 1,740 miljoen mensen. [Adformatie/Radio.NL]
Gerelateerde berichten
Commerciële zenders op 41,6 procent
5 januari 2004
STORING DAB-PILOT NEFAST VOOR COMMERCIELE OMROEPEN
22 oktober 1999
Kort media nieuws: vrijdag 21 juni 2002
21 juni 2002
Kijkcijfers Veronica, SBS6 en Net5
3 mei 2010
Kort media nieuws: maandag 26 mei 2003
26 mei 2003
Bart van Hal Marketing Director bij Sky Radio Group
17 november 2009