Carlo de Boer; “Het gaat goed met 100% NL”

Het nieuwe 100% NL blijft groeien. Volgens de laatste luistercijfers van onderzoeksbureau Intomart GFK stijgt het marktaandeel opnieuw door naar 2,8% (marktaandeel augustus / september 07.00 – 24.00 uur). Dit is het hoogste marktaandeel van 100% NL tot nu toe. Ook bereikt 100% NL voor het eerst meer dan 1 miljoen verschillende luisteraars per week, een stijging van bijna 10% ten opzichte van de vorige meetperiode.

Algemeen Directeur Carlo de Boer; “Het gaat goed met 100% NL. Nadat 100% NL haar programmering een aantal maanden geleden radicaal heeft omgegooid, weten de luisteraars ons massaal te vinden. De luistercijfers schieten omhoog en het is mooi om te zien dat 100% NL haar plekje in radioland aan het veroveren is. De Nederlandse popmuziek is ook nog nooit zo populair geweest als nu. De hitlijsten staan vol met de top artiesten van 100% NL en alles wijst erop dat we met ons radiostation de komende tijd verder zullen groeien. 100% NL brengt toch nog een beetje positief nieuws in deze roerige crisistijden.”