Skyradio geeft vanaf maandag onder het motto ‘de meeste muziekvariatie’ weer een muziekgarantie af. Hiermee belooft de landelijke commerciële radiozender wederom op werkdagen van 9 tot 5 nooit 2 keer dezelfde plaat te draaien. Het station deed dit ook al in 2006 en 2007.
Destijds stond het marktaandeel va Skyradio op 10.2%. Momenteel luistert slechts 7.9% van alle luisteraars naar de non-stop zender.
Het radiostation introduceert ‘de meeste muziekvariatie’ onder het motto ‘No Repeat Workday’. Volgens Skyradio is dit een unieke stap, want geen andere radiozender in Nederland geeft deze harde garantie af. De muziek wordt alleen onderbroken voor reclame, nieuws en reclame en promo’s.
Volgens Ab Trik, algemeen directeur van Skyradio, luisteren er wekelijks ruim 3,5 miljoen Nederlanders van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur op het werk naar een radiozender.
Skyradio meent ook dat luisteraars dáár meer variatie willen. Daarom heeft de non-stop muziekzender besloten vanaf maandag 11 juli 2011 wederom deze garantie af te geven.
Ab Trik. “Zeker met de muziek die op dit moment gemaakt wordt, is Skyradio ideaal voor op het werk. We merken dat de actuele hits van artiesten als Adele en Bruno Mars in korte tijd net zo populair zijn als klassiekers van Madonna of Phil Collins. Die variatie brengen we nu dus met de ‘No Repeat Workday’; elke werkdag van 9 tot 5 nooit 2 keer dezelfde plaat.” [RadioWereld.NL]