Zoeken
Sluit dit zoekvak.

MyRadio start revolutie met landelijke campagne

Skyradio start maandag een nieuw radiotijdperk. Luisteraars maken dan kennis met MyRadio door middel van een landelijke campagne van MyRadio. Gebruikers van MyRadio kunnen meer dan twintig radiostations combineren: van urban tot opera en van nederpop tot jazz. Daarnaast kunnen zij bijv. ook nieuws, weer en verkeer toevoegen en tracks overslaan door te stememn.

Niels Hoogland, radiomaker en manager MyRadio: “Eindelijk is het zover. MyRadio, radio die naar jou luistert, wordt officieel gelanceerd met de eerste, direct op de luisteraar gerichte campagne. Doel van de campagne is de luisteraar nieuwsgierig maken naar radio 2.0. Persoonlijke, interactieve internetradio heeft een enorm potentieel: op dit moment luisteren vijf miljoen mensen in Nederland online naar radio”.

MyRadio leert zo de smaak van de luisteraar kennen en past de playlist daar direct op aan. Bij inloggen onthoudt MyRadio de voorkeuren, zodat er bij terugkomst een gepersonaliseerd station klaarstaat. Het resultaat is radio die beter bij de wensen van de luisteraar aansluit dan traditionele radio.

Hoogland: “Voor elk moment de juiste muziek programmeren, dát is de magie van radio. MyRadio is gebouwd op de smaak van de individuele luisteraar. Persoonlijk en interactief. Elke luisteraar krijgt dus een uniek radiostation.” [Radiowereld.NL]