Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Peter Mulder commercieel directeur SBS Broadcasting

Peter Mulder (42) treedt met ingang van 1 februari 2013 toe tot de directie van SBS Broadcasting. Hij wordt op deze datum benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) en volgt daarmee Peter Vertregt op. Peter Mulder: “Ik kijk ernaar uit om samen met de business partners van SBS proposities te gaan ontwikkelen waarmee we invulling geven aan de marketinguitdagingen van deze relaties.

“De full media format strategie die SBS dit jaar heeft neergezet, biedt daar een hele goede basis voor. Ik verheug mij erop deze strategie voor zowel SBS als haar klanten succesvol uit te rollen.”

Georgette Schlick, CEO SBS Broadcasting: “In Peter hebben we een nieuwe CCO gevonden die bewezen heeft op een constructieve wijze uitvoering te kunnen geven aan een commerciële strategie, waarin klantrelaties centraal staan. Bovendien heeft hij een goed track record in het gezamenlijk met klanten ontwikkelen van nieuwe commerciële proposities. Ik ben er dan ook van overtuigd dat hij de commerciële uitdagingen van SBS gaat waarmaken.”

SBS
SBS Broadcasting B.V. (SBS) is een full media bedrijf met tv-zenders Net5, SBS6 en Veronica. Daarnaast maakt Veronica Uitgeverij onderdeel uit van SBS, dit is de uitgever van Veronica Magazine en Totaal TV. Verder heeft SBS een eigen productiemaatschappij, SBS Productions B.V. SBS is voor 67% onderdeel van Sanoma Media en voor 33% van Talpa. [Radiowereld.NL]