[Update] Radio Veronica is sinds de vorige meetperiode de snelste groeier van het NLO in de doelgroep 10 jaar en ouder. Met 0,5 procentpunt groeit het radiostation van 4,1% naar 4,6% marktaandeel. Dit blijkt uit de luistercijfers van de periode okt-nov’15, van NLO/GfK.
Ook is er een stijging te zien in de core-doelgroep Man 35-49 jaar van 8,9% in de vorige meetperiode naar 11,0% marktaandeel. Hiermee is Radio Veronica in deze doelgroep de nummer 2 van Nederland.
Erik de Zwart, Station Director en deejay Radio Veronica: ”Dit is een fantastische resultaat, waarmee we een mooie eindsprint maken in 2015 om het jaar goed af te sluiten.” [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Klassieker Duitsland – Nederland live bij Veronica
15 november 2011
Queen Day op Radio Veronica [Update]
29 april 2004
Talpa genomineerd voor ‘Mediabedrijf van het Jaar’
9 september 2005
EenVandaag bestaat 25 jaar
4 oktober 2018
Deejay Radio Decibel maakt WK-nummer voor oranje
21 mei 2014