TV-zender TLC onderzoekt gedrag van kijkers

Om een goed inzicht te krijgen in de kijkers zet de nichezender TLC ook in 2016 de samenwerking voort met online platform Vrouwen.nl. Door middel van gezamenlijk onderzoek onder het TLC panel, dat bestaat uit ruim 12.000 vrouwen in de leeftijd van 20-49 jaar, laten zij beiden zien dat ze expert zijn op het gebied van vrouwen.

Dit jaar doen zij onder andere onderzoek naar het gedrag van vrouwen tijdens ‘Daten’. Zij maken de onderzoeksresultaten bekend op de dag na Valentijnsdag, die traditiegetrouw in het teken staat van daten en de liefde.

Door dezelfde doelgroep en overeenkomstige interesses passen Vrouwen.nl en TLC perfect bij elkaar”, aldus Petra Knoth, Channel Director TLC. “Dit jaar hebben we het thema ‘Daten’ als onderwerp gekozen, vanwege het tijdloze karakter van het onderwerp en het feit dat daten volop in ontwikkeling is door dating-websites en apps. Daarnaast is daten zowel een terugkerend thema in de TLC-programmering als op Vrouwen.nl.” [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten