Het gaat goed met 100% NL. De luistercijfers vertonen al maanden een stijgende lijn, aldus Carlo de Boer van 100% NL. Vooral bij de vrouwelijke luisteraars in de leeftijd van 20 tot 49 jaar is het radiostation erg populair.
Dit blijkt uit de luistercijfers over de periode februari-maart 2016 (ma-zo, 06:00-24:00 uur, marktaandeel Vrouw 20-49 jaar)
100% NL is daarnaast het meest vrouwelijke station van Nederland: 60% van de luisteraars is vrouw.
Carlo de Boer, Algemeen Directeur 100% NL: “In een jaar tijd is ons marktaandeel in deze doelgroep gestegen met zo’n 16% van 5,1% naar 5,9%. 100% NL scoorde altijd al goed, maar de laatste tijd trekt onze muziek uit Nederland steeds meer luisteraars. Inmiddels staat de teller op 1.677.000 miljoen verschillende luisteraars per week. Met de zomer in het vooruitzicht is 100% NL altijd een vrolijke en juiste keuze op de radio.” [Radiowereld.NL]