RTL en Qmusic gaan intensieve branded content-samenwerking aan

RTL Nederland en Qmusic gaan volgend jaar meer samenwerken op het gebied van branded content. De bundeling van de krachten van twee van de belangrijkste spelers op tv, online en radio biedt adverteerders en merken de mogelijkheid om hun fans nog beter te bereiken.

RTL en Qmusic gaan intensieve branded content-samenwerking aan Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer RTL: “Door de samenwerking te zoeken met Qmusic wordt een groter relevant bereik gegarandeerd.

Qmusic is een ondernemend radiostation dat elke dag een enorme schare luisteraars aan zich weet te binden.

Door die kracht te koppelen aan onze groeiende kennis van onze kijkers en bezoekers zijn we samen in staat om mooie innovatieve cross mediale proposities te ontwikkelen die mensen echt raken en inspireren. Een gouden combi dus, die we graag inzetten voor onze adverteerders.

Rob Beijersbergen Qmusic: “RTL en Qmusic hebben van oudsher al een grote merkfit. Met enorme passie en knowhow op het gebied van video en televisie weet RTL als geen ander de consument te bereiken. Door onze handen ineen te slaan, bieden we zowel de adverteerders als de consument nog betere branded contentcampagnes op maat. Deze stap zien wij als begin van iets moois.” [Radiowereld.NL]

Foto: RTL