100% NL scoort goed in doelgroep 20-49

100% NL doet het goed. Het marktaandeel stijgt in de doelgroep 20-49 jaar. In de maanden dec 2020 en jan 2021 pakt de zender een marktaandeel van 3,0%, een stijging van 20% ten opzichte van de vorige meting.

100% NL ziet met name groei in de doelgroep jonge vrouwen. Hier groeit het marktaandeel van 2,7% naar 4,5%. Dat blijkt uit de meest recente meting van het Nationaal Luister Onderzoek uitgevoerd door GfK.

Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp: ”We zijn blij dat ook in het nieuwe jaar de beste muziek van Nederland goed gewaardeerd wordt door onze luisteraars en volgers.

We zijn het jaar goed begonnen met een speciale Avondklokshow, geopend door Illusionist Hans Klok. Verder zochten we naar de meest aanstekelijke lach èn de leukste kassamedewerker van Nederland. Ook de komende tijd zitten luisteraars goed bij ons. Alle lijsttrekkers van grote politieke partijen zijn te gast en luisteraars maken kans op een lang weekend weg naar Disneyland Parijs.” [Radiowereld.NL]