De mannen van Take That zijn de nieuwe gezichten van de mannenlijn van het op en top Britse warenhuis Marks & Spencer. Begin oktober moet een campagne starten.
De mannen van Take That zijn de nieuwe gezichten van de mannenlijn van het op en top Britse warenhuis Marks & Spencer. De reclamecampagne met de boyband in de hoofdrol is vanaf begin volgende maand te zien op de Britse televisie, zo meldt de Britse krant Daily Mirror.
Gary Barlow, Mark Owen, Jason Orange en Howard Donald moeten zorgen voor een opleving in de verkoop van de herenkleding van het gezapige Marks & Spencer. Eerder wisten voormalig fotomodel Twiggy en presentatrice Mylene Klass de verkoop van de damesmode flink op te krikken.
“Het is een hele slimme zet van Mark & Spencer”, zegt een bron. “Veel vrouwen zijn opgegroeid met de mannen van Take That. Zij willen vast graag hun partners net zo aankleden als hun idolen.”
Take That is weer helemaal terug in de schijnwerpers. De mannen van de boyband, die hun carrière nieuw leven hebben ingeblazen zonder oud-lid Robbie Williams, beginnen in oktober aan hun ‘Beautiful World Tour’. Op 1 november staat Take That in de Rotterdamse Ahoy.
[Novum]