Tv-Veronica had afgelopen maand tijdens de Meimaand Filmmaand het hoogste marktaandeel sinds de zender deel uitmaakt van de SBS-groep, 7,3% in de doelgroep 20-49 jaar. Daarmee is men nog steeds snelst groeiende zender van Nederland.
SBS 6 had een markaandeel van 12,5% (doelgroep 20-49 jaar). Ook NET 5 scoorde prima in de maand mei met een marktaandeel van 7,2%. De SBS-groep (NET 5, SBS 6 en Veronica) eindigde de maand mei op een gezamenlijk marktaandeel van 27,0% (20-49 jaar). Een stijging van 2% ten opzichte van mei 2005. Hiermee laat de SBS-groep als enige groei zien in een markt met toenemende concurrentie. [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
Herhaling ‘Top 1000 Allertijden’ op Veronica
3 augustus 2007
Grootste winst Radio 3 en 538
21 maart 2000
HMG ZOEKT TOENADERING MET VERENIGING VERONICA
20 september 2000
Radiovetereaan Cees van Zijtveld met pensioen
14 juni 2006
Kort media nieuws: maandag 26 mei 2003
26 mei 2003
Van der Reijden beticht van belangenverstrengeling
2 november 1999