Nederland 1 was in week 27 marktleider op televisie in het tijdvak 18.00 tot 24.00 uur in de doelgroep 6 jaar en ouder met een aandeel van 17,3 procent. Nederland 2 had 6,4 en Nederland 3 5,3 procent. RTL4 scoorde 12,4, RTL5 kwam uit op 7,2 procent en RTL7 scoorde 6,7. SBS6 behaalde een aandeel van 12,5, Net5 had 4,6 procent en Veronica 5,7. Tien had een marktaandeel van 4,5 procent.
Het Journaal van 20.00 uur op maandag was het best bekeken programma van afgelopen week met 1,731 miljoen kijkers. Hart van Nederland op woensdag werd bekeken door 1,419 miljoen mensen, gevolgd door Blik op de weg met 1,248 miljoen kijkers. Nederland te koop trok 1,188 miljoen kijkers en Zomer draait door 1,176 miljoen. [Adformatie/Radio.NL]
Gerelateerde berichten
30 Jaar Sky Radio: van softpop naar moderne popzender
30 september 2018
Kort nieuws op maandag 8 januari 2001
8 januari 2001
Marktaandeel nieuwe middagshow ‘Veronica Inside’ stijgt
19 maart 2019
Grootste winst Radio 3 en 538
21 maart 2000
Radio 227 zendt “Radio Veronica 18 april” live uit
13 april 2006
De Stemband komt weer terug bij Radio Veronica
12 november 2010