Veronica Magazine start 4 september een grote televisiecampagne. Een commercial op de STER, RTL 4, RTL 5, Veronica, Net 5, SBS 6, Fox en TMF moeten volgens commercieel manager Marlene Wickel het merk bestendigen.
Volgens Wickel moet de campagne Never grow up (al eerder waar te nemen via radio, buitenreclame en print) niet worden gezien als een antwoord op de restyling van een aantal andere omroepbladen. We zijn al jarenlang het grootste weekblad van Nederland en het is goed om regelmatig te laten zien dat je alive and kicking bent˜. De campagne, ontwikkeld door Van Walbeek Etcetera, benadrukt dat Veronica Magazine meer is dan een programmablad. (M)
Gerelateerde berichten
Met een spetterend live programma begint op 3 okto…
26 september 1998
SBS6 en NET5 willen meedoen aan benefietuitzending
20 augustus 1999
In gesprek met: Cobus Bosscha [Radio M Utrecht]
13 januari 2006
Column: Radiomakers in beeld
28 september 2002
Kort media nieuws: maandag 12 augst 2002
12 augustus 2002
Uit het Media Archief: De start van Z100 38 jaar geleden (audio)
2 augustus 2021