Veronica Magazine start 4 september een grote televisiecampagne. Een commercial op de STER, RTL 4, RTL 5, Veronica, Net 5, SBS 6, Fox en TMF moeten volgens commercieel manager Marlene Wickel het merk bestendigen.
Volgens Wickel moet de campagne Never grow up (al eerder waar te nemen via radio, buitenreclame en print) niet worden gezien als een antwoord op de restyling van een aantal andere omroepbladen. We zijn al jarenlang het grootste weekblad van Nederland en het is goed om regelmatig te laten zien dat je alive and kicking bent˜. De campagne, ontwikkeld door Van Walbeek Etcetera, benadrukt dat Veronica Magazine meer is dan een programmablad. (M)
Gerelateerde berichten
Rick Romijn tijdelijk niet op Veronica na operatie
17 januari 2020
Headlines uit de krant: maandag 23 mei
23 mei 2005
Komkommer-nieuws op Donderdag 9 Augustus 2001
9 augustus 2001
Kijkcijfers week 39
9 oktober 2000
Scepsis over commercieel avontuur VARA
20 december 1999
Hofstad Radio 25 jaar in de lucht
4 november 2005