De publieke omroepen behaalden in week 41 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 39 procent, meldt de NOS, onder verwijzing naar het Continue Kijkonderzoek. Dat is 3 procent meer dan in week 41. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Intomart in opdracht van NOS, Ster en IP. Het gemiddelde marktaandeel van de zes grootste commerciële omroepen bedroeg 51 procent (overanderd t.o.v. de vorige week). RTL4 haalde een gemiddeld marktaandeel van 16 (18 procent in week 40), RTL5 van 3 procent (onv.), Veronica van 11 procent (onveranderd), SBS6 van 10 procent (11 procent), Net5 van 3 procent (onveranderd) en Fox8 van 2 procent (onveranderd). (Adfo)
Gerelateerde berichten
Veronica test secretaresses op gooivaardigheid
19 april 2006
Verloop weekbereik landelijke radiostations afgelopen 5 jaar
15 augustus 2019
FRITS BOM WIL IN EERSTE ELFTAL, DUS OP TV
5 december 1999
Coup Veronica-raad tegen voorzitter blijft uit
27 oktober 2004
Jeroen Van Inkel mag ‘warm’ draaien op NPO Radio 5
27 december 2017
NOORDZEE FM MET STEUNZENDER IN ZEELAND
2 mei 2000