De publieke omroepen behaalden in week 41 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 39 procent, meldt de NOS, onder verwijzing naar het Continue Kijkonderzoek. Dat is 3 procent meer dan in week 41. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Intomart in opdracht van NOS, Ster en IP. Het gemiddelde marktaandeel van de zes grootste commerciële omroepen bedroeg 51 procent (overanderd t.o.v. de vorige week). RTL4 haalde een gemiddeld marktaandeel van 16 (18 procent in week 40), RTL5 van 3 procent (onv.), Veronica van 11 procent (onveranderd), SBS6 van 10 procent (11 procent), Net5 van 3 procent (onveranderd) en Fox8 van 2 procent (onveranderd). (Adfo)
Gerelateerde berichten
Headlines uit de krant: woensdag 27 oktober
27 oktober 2004
‘Veronica mengt zich in gevecht om overname NRC’
14 september 2009
Dave Leusink: “Ik word moe van de Publieke Omroep-medewerkers”
21 september 2006
ITV praat met Talpa over mogelijke overname
27 februari 2015
Radio 3FM een boete heeft gekregen van 80.000 gulden
29 januari 1999
Marconi Awards 2004 uitgereikt
1 oktober 2004