· De publieke omroepen behaalden in week 49 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 38%.
· Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (16%), door `Journaal 20.00 uur’, `Netwerk’, `Tussen kunst en kitsch’ en `In de clinch’.
· TV2 haalde het hoogste marktaandeel op dinsdagavond (29%), door de rechtstreekse uitzending van de Champions-Leaguewedstrijd Feyenoord – Olympique Marseille.
· Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op donderdagavond (21%), door de rechtstreekse uitzending van Real Mallorca -Ajax.
· RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 16%, RTL5: 3%, Veronica: 13%, SBS6: 9%, Net5: 4% en Fox8: 2%.
Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP. (NOS)