Zoek
Sluit dit zoekvak.

Kijkcijfers week 24

De publieke omroepen behaalden in week 24 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 65%.
Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op woensdagavond (9%) door onder meer het benefietconcert voor de slachtoffers van de vuurwerkramp in Enschede.

TV2 haalde het hoogste marktaandeel op vrijdagvond (72%) door het verslag van de EK-wedstrijd tussen Nederland en Denemarken en het aansluitende ‘Huis van Oranje’.

Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op dinsdag- en woensdagavond (6%), dinsdag door onder meer de Nederlandse tv-komedie ‘Kussen’ en woensdag door onder meer de speelfilm ‘Carrington’.
RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 7%, RTL5: 4%, Veronica: 3%, SBS6: 6%, Net5: 3% en Fox8: 2%.
Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP. (NOS)