De publieke omroepen behaalden in week 41 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 39 procent, meldt de NOS, onder verwijzing naar het Continue Kijkonderzoek. Dat is 3 procent meer dan in week 41. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Intomart in opdracht van NOS, Ster en IP. Het gemiddelde marktaandeel van de zes grootste commerciële omroepen bedroeg 51 procent (overanderd t.o.v. de vorige week). RTL4 haalde een gemiddeld marktaandeel van 16 (18 procent in week 40), RTL5 van 3 procent (onv.), Veronica van 11 procent (onveranderd), SBS6 van 10 procent (11 procent), Net5 van 3 procent (onveranderd) en Fox8 van 2 procent (onveranderd). (Adfo)
Gerelateerde berichten
SBS slaat grote slag met nieuwe filmdeals
14 april 2005
Update Radio.NL dossier Buitenreclame
12 oktober 2013
Radioluisteraar was eerste half jaar 2018 gemiddeld 49,7 jaar oud
7 september 2018
Super Zeroes Zesdaagse op Radio Veronica
26 december 2013
Glory World Series uitgebreid te zien bij Veronica
11 oktober 2012
Toekomst HMG en veronica
30 mei 2000