De publieke omroepen behaalden in week 41 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 39 procent, meldt de NOS, onder verwijzing naar het Continue Kijkonderzoek. Dat is 3 procent meer dan in week 41. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Intomart in opdracht van NOS, Ster en IP. Het gemiddelde marktaandeel van de zes grootste commerciële omroepen bedroeg 51 procent (overanderd t.o.v. de vorige week). RTL4 haalde een gemiddeld marktaandeel van 16 (18 procent in week 40), RTL5 van 3 procent (onv.), Veronica van 11 procent (onveranderd), SBS6 van 10 procent (11 procent), Net5 van 3 procent (onveranderd) en Fox8 van 2 procent (onveranderd). (Adfo)
Gerelateerde berichten
Candlelight vanaf maandag terug op de radio
15 mei 2008
OPPAKKANS RADIO PARADIJS WORDT ALSMAAR GROTER
9 januari 2001
Kort nieuws op vrijdag 13 oktober 2000
13 oktober 2000
Radio Veronica tipt iedere week nieuwe hit als Vavorite
9 januari 2018
Het Radio.NL maandoverzicht van december
13 januari 2007
Jingleweb neemt Top Format archief over
25 oktober 2017